Gebruikers aanmaken/inlognaam en wachtwoord aanpassen
Rechten:
Degene die de administratie aanmeldt, is de eerste gebruiker en automatisch ‘super-user’. Deze heeft alle rechten, ook om andere gebruikers toe te voegen en rechten te geven, gebruikers uit te zetten enz. Overige gebruikers kunnen dit niet, net zoals bepaalde instellingen wijzigen of andere boekhoudkundige wijzigingen ook niet door alle gebruikers kunnen worden gedaan. In je Beheerscherm zie je staan :

In het menu links – Gebruikers:
Gebruikers -> Nieuwe – hier maak je een nieuwe gebruikers aan. Een extra gebruiker kost € 4,- per maand excl. btw. De gebruiker moet al als relatie en medewerker in het systeem staan, maar anders kun je dat hier ter plekke doen.
Onder kopje Gebruikers-> Actief, kun je zien welke gebruikers actief zijn. Achter de gebruiker kun je bij de knop Acties -> Logingegevens het wachtwoord aanpassen of de gebruiker op Niet actief zetten door het vinkje uit te zetten. Ook kun je bij rechten en rollen aangeven of een gebruiker super-user is, of andere rollen toekennen zoals uren invoeren.
Om te checken of alle gebruikers de juiste toegang hebben, ga je naar Gebruikers -> Overzicht toegang. Hier kun je direct aan en uit- vinken welke gebruiker toegang heeft tot welke administratie.