Administraties beheren (kantoren)
NB:
Voor gebruikersbeheer is er een aparte handleiding
Administratie toevoegen: Via het menu in de Portal, ‘Nieuwe administratie’.
Administratie afmelden: IN de administratie van de klant zelf, via het linker icoontjesmenu-> Bedrijfsgegevens, tabblad ‘afmelden’.
Abonnement van uw klant wijzigen: U vindt via het icoontjesmenu -> Bedrijfsgegevens ook het tabblad ‘Abonnementen’ om deze te wijzigen.
Instellen: Factuur naar u of naar uw klant: In het tabblad ‘bedrijfsgegevens’ kunt u ook instellen of de factuur naar uw kantoor of naar uw klant moet worden gestuurd. Alleen de ‘ondernemers’ abonnementen van Kleisteen kunnen naar de klant worden gestuurd, dus niet de Accountancy abonnementen en modules.

Vanuit uw Portal, via het linker-menu ‘alle administraties’ of ‘mijn administraties’ ziet u achter iedere administratie deze opties: (de optie klantendossier is een aparte module)

Zie ook: Gebruikersbeheer,
Administratie koppelen