Mailen naar je klant vanuit e-bankieren afboekscherm
Mailen vanuit E-bankieren – afboekscherm
Je kunt 1 of meerdere regels uit het afboekscherm naar je klant mailen met je vragen of opmerkingen daarbij (bijvoorbeeld verzoek om factuur/bonnetje te mailen)
Een enkele bij/afboeking: -> achteraan regel Acties -> ‘Nieuwe mail’
Meerdere bij/afboekingen tegelijk -> ga BOVENin naar de knop Acties -> Toon mail selectie
– hierna kun je bij de betalingsregels aanvinken welke in de mail zichtbaar zullen zijn
– klik op Nieuwe mail (naast Acties) om een e-mail te versturen
Er komt een melding te staan bij de betalingsregels wanneer deze in een e-mail zijn opgenomen.
Het is nog niet mogelijk om de verzonden e-mails te zien, dit staat in de planning.
Eigen mailtekst:
Portal -> standaardteksten -> email (evt. gebruik tag: {email_address_inbox})
Portal -> Systeemvoorkeuren -> grootboekbeheer -> ‘Standaard e-mailbericht betalingen afboekscherm’