Gratis proberen Login

gebruikers beheer accountants

Er zijn gebruikers op 2 niveau’s:

Een gebruiker (tevens medewerker) voor het kantoor die toegang kan hebben tot 1 of meerdere administraties, maak je direct vanuit het beginscherm van je Portal, vanuit het menu -> Portal gebruikers -> Nieuwe.

Een gebruiker voor een van je klanten maak je aan in het Beheerscherm van de administratie van de klant. Deze heeft dan uitsluitend toegang tot de eigen administratie.

Je kunt direct naar het beheerscherm van iedere klant vanuit je Accountancy Portal (het beginscherm)
beheerscherm klant

Onder kopje (Portal) Gebruikers Actief, kun je zien welke gebruikers actief zijn en tot welke van je administraties ze toegang hebben.

Via Gebruikers -> nieuwe, kun je uiteraard een nieuwe gebruiker aanmaken. Maak eventueel eerst een nieuwe medewerker aan, (dit wordt vanzelf aangegeven), en vul de verdere gegevens in (login naam, wachtwoord, en email adres)

overzicht-toegang gebruikers portal

overzicht-toegang gebruikers portal

In het gebruikers overzicht kun je achteraan de regel bij Acties-Logingegevens het wachtwoord aanpassen of de gebruiker op Niet actief zetten door het vinkje uit te zetten.

Ook kunt u onder de Actie-knop bij de gebruiker de rechten en rollen aanpassen.

Start vandaag nog met Kleisteen online boekhouden

Krijg 30 dagen gratis volledige toegang tot ons systeem.

Meer weten? Neem gerust contact met ons op

Twijfel je welk pakket bij je past of wil je overstappen? We denken graag met je mee. Vul het formulier in en we nemen snel contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan